Сервіс Apple

платні послуги

    FAQs

    Поточні ціни та терміни виконання

    Часті запитання та відповіді

    Безкоштовна консультація зі спеціалістом

    Принцип нашої роботи

    При здачі телефону в сервісний центр, вам видається квитанція з описом вашого гаджета (модель, IMEI, примітки) та детальний опис несправності. Квитанцію не викидати, з нею ви забираєте телефон після закінчення відновлення апарату.
    По закінченню відновлення гаджета з вами зв'яжеться менеджер згідно з контактними даними, що ви вказали.

    Термін відновлення телефону залежить насамперед від типу несправності. Так, наприклад, заміна дисплею триває близько 2 годин за умови наявності деталі. Детально переглянути терміни виконання робіт >>>

    Термін

     

    .

    Обслуговування корпоративних клієнтів

    До

    До/Після

    Сервісний центр  укладає договори на сервісне обслуговування по відновленню мобільних телефонів з підприємствами та організаціями. Ми надаємо спеціальні оптові знижки, а також весь необхідний пакет документів.

     

     

     

    -------------------------------
    ЗАМОВЛЕННЯ ТА ПОСЛУГИ

     

    • Як швидко замовити деталь якої нема на складі сервіса?
      1. Зв'яжіться з медеджером.
      2. Узгодьте ціни та сроки.
      3. Перерахуйте задаток на картку.

       

    • Чи потрібно приносити коробку від телефону?
      Ні. Коробка, зарядка, сім карта та карта пам'яті залишаються у Вас.
       

    • Скільки триває заміна дисплею?
      Заміна оригінального екрану з рамкою триває близько 1-2 год. Заміна копії екрану 2-3 год.
       

    • Ви встановлюєте оригінальні акумулятори?
      Так. Ми також співпрацюємо з офіційними постачальниками безпосередньо.

       

    • Якщо в телефоні після потрапляння вологи все працює, окрім вібро, чи потрібно його нести в сервіс? 
      Так, та якомога скоріше, щоб зупинити розповсююдження корозії.

     

     


    -----------------------
     

    ВАРТІСТЬ ГАРАНТІЯ
     

    • Що входить у вартість?
      У вартість робіт входить: діагностика, деталь, робота майстра та гарантії

       

    • Скільки триває гарантія?
      Тривалість гарантії залежить від типу виконаної роботи. Стандартна гарантія на запчастини 2 місяці.

       

    --------------------------------

    ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

     

     

    • Після оновлення ПЗ, мені не подобається, чи можна відкотити назад попередню прошивку?
      Компанія виробник постійно удосконалює програмне забезпечення своєї продукції.
      Це робиться для покращення та більш стійкої роботи пристрою. З цієї причини виробник не рекомендує знижувати версію програмного забезпечення нижче рекомендованої і в сервісних програмах для прошивки відсутня можливість повернення до попередньої версії.




     

    • Мені дуже потрібні контакти (телефонна книга) і все, що збережено в моєму телефоні (комп'ютері), що я здаю в ремонт. Після ремонту вони збережуться?
      При будь-якому ремонті за гарантією дані користувача видаляються шляхом заміни програмного забезпечення. Це одна з вимог виробників обладнання. Перед передачею обладнання для ремонту необхідно створити резервну копію. Це можна зробити самостійно з використанням програми HiSuite на особистому комп'ютері або на загальнодоступних комп'ютерах у Сервісному центрі. Клієнтські резервні копії на загальнодоступних комп'ютерах у Сервісному центрі видаляються щодня після 21.00.