платні послуги
Часті запитання та відповіді
Безкоштовна консультація зі спеціалістом
Принцип нашої роботи
При здачі телефону в сервісний центр, вам видається квитанція з описом вашого гаджета (модель, IMEI, примітки) та детальний опис несправності. Квитанцію не викидати, з нею ви забираєте телефон після закінчення відновлення апарату.
По закінченню відновлення гаджета з вами зв'яжеться менеджер згідно з контактними даними, що ви вказали.
Термін відновлення телефону залежить насамперед від типу несправності. Так, наприклад, заміна дисплею триває близько 2 годин за умови наявності деталі. Детально переглянути терміни виконання робіт >>>
Термін
.
Обслуговування корпоративних клієнтів
Сервісний центр укладає договори на сервісне обслуговування по відновленню мобільних телефонів з підприємствами та організаціями. Ми надаємо спеціальні оптові знижки, а також весь необхідний пакет документів.
Як швидко замовити деталь якої нема на складі сервіса?
1. Зв'яжіться з медеджером.
2. Узгодьте ціни та сроки.
3. Перерахуйте задаток на картку.
Чи потрібно приносити коробку від телефону?
Ні. Коробка, зарядка, сім карта та карта пам'яті залишаються у Вас.
Скільки триває заміна дисплею?
Заміна оригінального екрану з рамкою триває близько 1-2 год. Заміна копії екрану 2-3 год.
Ви встановлюєте оригінальні акумулятори?
Так. Ми також співпрацюємо з офіційними постачальниками безпосередньо.
Що входить у вартість?
У вартість робіт входить: діагностика, деталь, робота майстра та гарантії
Скільки триває гарантія?
Тривалість гарантії залежить від типу виконаної роботи. Стандартна гарантія на запчастини 2 місяці.
Від 850 грн | |
. | |
Від 950 грн | |
| |
Від 650 грн | |
| |
Від 400 грн | |
| |
Від 550 грн | |
| |
Від 550 грн | |
| |
Від 650 грн | |
| |
Від 350 грн | |
|
|
Від 650 грн | |
Після оновлення ПЗ, мені не подобається, чи можна відкотити назад попередню прошивку?
Компанія виробник постійно удосконалює програмне забезпечення своєї продукції.
Це робиться для покращення та більш стійкої роботи пристрою. З цієї причини виробник не рекомендує знижувати версію програмного забезпечення нижче рекомендованої і в сервісних програмах для прошивки відсутня можливість повернення до попередньої версії.
Мені дуже потрібні контакти (телефонна книга) і все, що збережено в моєму телефоні (комп'ютері), що я здаю в ремонт. Після ремонту вони збережуться?
При будь-якому ремонті за гарантією дані користувача видаляються шляхом заміни програмного забезпечення. Це одна з вимог виробників обладнання. Перед передачею обладнання для ремонту необхідно створити резервну копію. Це можна зробити самостійно з використанням програми HiSuite на особистому комп'ютері або на загальнодоступних комп'ютерах у Сервісному центрі. Клієнтські резервні копії на загальнодоступних комп'ютерах у Сервісному центрі видаляються щодня після 21.00.